Få hjælp til...

Producentarbejde

Jeg tilbyder struktureret projektledelse og producentarbejde af små og større projekter, koncerter, festivaler m.m.. Jeg arbejder primært indenfor klassisk musik og opera, men har også tidligere arbejdet med andre genrer. Det vigtigste for mig er, at rammerne så vidt muligt skal tilpasse sig kunstens og kulturens potentiale og tror på at man kan planlægge sig ud af det meste!

PR & Markedsføring

Jeg har en forkærlighed for at omsætte nørdet viden, kulturhistorie og musikfaglighed til spændende, engagerende fortællinger for et bredt publikum. Jeg har stor erfaring med både traditionelt pressearbejde og sociale medier, både på strategisk niveau og den konkrete planlægning og udførelse.


Jeg kan hjælpe dig med at udvikle din PR & markedsføringsstrategi som konsulent, eller påtage mig enten enkeltstående eller længerevarende opgaver for dit projekt - lige fra hjælp til at skrive en pressemeddelelse til at udarbejde en større strategisk plan for indhold til sociale medier, kommunikation med pressen o.l

Fundraising

Jeg har stor erfaring med fundraising af kunst- og kulturprojekter og kan hjælpe dig med at lave en fundraisingstrategi og/eller påtage mig hele fundraisingopgaven for et projekt af større eller mindre karakter. Jeg har indgående kendskab til det danske fondssystem og arbejder effektivt og struktureret med både at klargøre ansøgningsmateriale og varetage den administrative proces.

Strategisk sparring

Har du svært ved at se hvordan du når din drøm som kunstner eller kulturel iværksætter? Kører jeres forening egentlig okay, men drømmer I om at tage jeres aktiviteter et skridt videre? Eller måske står og skal sammensætte en ny bestyrelse, men ved ikke hvor I starter? Jeg har beskæftiget mig meget strategisk udvikling indenfor kunst og kultur, især på bestyrelsesniveau, og kan hjælpe med sparring på dit projekt eller virksomhed lige netop hvor du er - og hvor du vil hen. 

Undersøgelser/forskning

Jeg stiller mig også til rådighed som projektleder på publikumsundersøgelser eller mindre forskningsprojekter knyttet til dit projekt. Måske drømmer I om at vide mere om hvem, jeres publikum egentlig er, hvad de ønsker sig og hvad der måske afholder nogen fra at deltage?